dzień kobiet

Witam :-)
8 marca w dniu kobiet, napoczątek chciałam złożyć wszystkim blogerkom i czytelniczkom wszystkiego najlepszego, poniższy bukiet tulipanów jest dla Was:*
ale nie tylko, mam dla Was również kilka inspiracji DIY

 papierowe róże
lampion
pomysł na świeczkę
przepis na omleta, który zawsze chciałam spróbować, ale nie miałam jeszcze okazji :-)
koszulka w wąsy


Mam również informację dla miłośników filmów hiszpańskich, w tym 'Trzech metrów nad niebem'. Otóż od 12 -18 marca w kinie Światowid w Katowicach (informacja tylko dla osób z Katowic i najbliższych okolic) będzie trwał 13. Tydzień Kina Hiszpańskiego. Nasz ulubiony film będzie wyświetlany 13 marca br. o godz. 20.30. Cały program znajdziecie tutaj.
Wybiera się ktoś?




9 komentarze

  1. aparat genialny )
    Tobie też wszystkieego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Everything looks great!! nice DIYs

    http://mytigermx.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  3. tobie również najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne inspiracje dzięki za zyczenia i nawzajem :)

    http://rocknstylee.blogspot.co.uk/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. omlet wygląda świetnie, też bym chętnie spróbowała ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień Kobiet to bardzo bardzo fajne święto! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysly mega! A ja rowniez zycze najlepszego :* :) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te wszystkie inspirację :) najbardziej podoba mi sie tort nikon :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)