recenzja żel-peeling Under Twenty

Witam. Wcześniej Wam wspominałam, że w tym tygodniu w Rossmannie jest promocja na produkty UnderTwenty. Ze względu, że ja zawsze jestem z nich zadowolona, więc skorzystałam z promocji 'kupując dwa, trzeci otrzymujesz w prezencie'.
Recenzje będą pojedynczo.
Na pierwszy ogień wzięłam 2w 1 aktywny żel-peeling myjący z serii UnderTwenty Anti! Acne Intense do skóry (cery) z niedoskonałościami.
Opinia producenta:
Idealny do intensywnej pielęgnacji skóry z widocznymi niedoskonałościami. Zdwojona skuteczność, innowacja w walce z zaskórnikami i innymi widocznymi niedoskonałościami, dzięki połączeniu żelu głęboko oczyszczającego z peelingiem - jeszcze skuteczniejsze oczyszczenie skóry i redukcja zaskórników.

Moja opinia:
Już po 2. myciach widać efekty - głęboko oczyszczona skóra. Skóra jest również wygładzona i miękka w dotyku oraz matowa w wyglądzie. Jest tylko jeden minus, z powodu intensywnego działania nie jest zalecana dla skóry suchej i wrażliwej. Cena nie jest wysoka ok. 12 zł.


10 komentarze

  1. bardzo dobry jest również taki żel z Garniera, zaczyna działać po 5 myciach :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go kiedyś ;)


    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go! i polecam ;)

    http://addifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog,nigdy nie uzywałam wyprobuje :)zapraszam do siebie http://forward-pola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam próbkę tego produktu, ale boję się uzywać, bo kiedyś produkty z tej firmy mnie uczuliły :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo mnie tutaj nie było , a blog dalej w świetniej formie ! Tak trzymać : * Powodzenia !
    Obserwuję + zapraszam do mnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię takich żeli :/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)