recenzja UnderTwenty do pielęgnacji twarzy

3w 1 żel myjący+peeling złuszczający+maska regulująca UnderTwenty Anti Acne.
Stosowanie:
Można go stosować 2-3 razy w tygodniu jako żel myjący, peeling lub maseczkę. Jako żel i peeling należy rozprowadzić na uprzednio zwilżoną cerę, a następnie zmyć obficie wodą. Natomiat jako maseczkę należy poczekać 3-5 minut aż do wyschnięcia, a następnie obficie spłukać wodą.
Działanie:
Zawiera aktywny cynk, wyciag z cytrusów, matującą glinkę oraz drobinki peelingujące.
Moja opinia:
Odświeża i wygładza skórę twarzy, zmniejsza przetłuszczanie cery oraz eliminuje zaskórniki. Nie polecany dla skóry suchej i wrażliwej.

 Aktywny żel głęboko oczyszczający i odblokowujący pory UnderTwenty Intense Anti Acne.
Działanie:
Zawiera aktywny salicylan sodu, wit. PP, miedź, pantenol oraz wyciąg z kory wierzby.
Stosowanie:
Należy nanieść na mokrą skórę niewielką ilość żelu i delikatnie wmasować (gąbką), uwzględniając czoło, brodę i nos, a następnie zmyć wodą.
Moja opinia:
Intensywnie i skutecznie oczyszcza oraz odblokowuje pory, dobry na trądzik, wygładza, koi i łagodzi skórę twarzy.


 I na koniec mój ostatni kolor na paznokciach ;-)


7 komentarze

  1. nie miałam ich :)
    ale lakierek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam serię tych lakierów, ten kolor bardzo mi przypadł do gustu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier ma śliczny kolor !

    obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie produkty z tej firmy uczuliły :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  6. UnderTwenty zawsze na wielki + u mnie!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)