recenzja filmu - Pokusa

Witam.
Dawno nie było u mnie postów filmowych. Wiązało się to też z brakiem czasu na oglądanie filmów. Wiadomo muzyka leci w radiu, a my robimy swoje. Na film trzeba znaleźć czas. Wczoraj w walentynki oglądałam długo oczekiwany przeze mnie film z "moim Efronem".
Krótki opis filmu:
Dziennikarz Ward James wraca po latach do rodzinnego miasteczka, aby zbadać sprawę Hillary'ego Van Wettera. Wraz z bratem i narzeczoną skazańca prowadzi śledztwo, które ma doprowadzić do uniewinnienia więźnia. Jack zadurza się w Charlotte bez pamięci, choć ona uległa irracjonalnej seksualnej fascynacji Hillarym.



Moja ocena:
4/6
Film jest thrillerem erotycznym (dla osób dorosłych) ze względu na sceny erotyczne. Z reguły nie oglądam takich filmów, choć mam powyżej 20 lat. Zdecydowałam się obejrzeć tylko ze względu na Zac'a Efrona. Dla mnie Zac w tym filmie już nie jest słodkiem Troy'em z HSM (plus ode mnie za to). Ten film to przede wszystkim znakomita obsada. Wbrew temu co zapowiada monolog na wstępie nie jest to klasyczna historia kryminalna. Postać Nicole Kidman jest jednocześnie śmieszna, żałosna i tragiczna, wciela się w mocno umalowaną lalunię. W filmie możemy zobaczyć również Matthew McConaughey i John Cusack.
Oglądaliście już?


FOLLOW ME: FACEBOOK, BLOGLOVIN, PINTEREST

8 komentarze

  1. Nie i raczej sie nie skuszę typ filmu nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem to i tak nie możesz.

      Usuń
  2. Nie obejrzałam go w całości, strasznie nudny :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam tego aktora !!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no jak Matthew gra to musi być ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę Ci przyznać naprawdę wielki plus za pisanie recenzji filmów :)
    Średnio lubię takie filmy z resztą jak napisałaś jest to film dla dorosłych więc nie mam nawet nad nim co rozmyślać :P

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)