recenzje kremów do pielęgnacji twarzy

Witam ;-)
dziś chciałam wam zrecenzować kremy do pielęgnacji twarzy marki Synergen, z których ostatnio jestem bardzo zadowolona
Krem do mycia twarzy 5 w 1 do wszystkich typów cery Synergen
Dostępność i cena: do kupienia tylko w drogeriach Rossmanna, za niewielkie pieniądze około 7 zł
Działanie: oczyszcza głęboko, poprawia strukturę powierzchni skóry. skóra zostaje uwolniona od brudu i zanieczyszczeń; krem delikatnie usuwa obumarłe fragmety naskórka i zapobiega powstawaniu wągrów;
Skład: formuła bez mydła, zawiera cynk i kwas salicylowy, nie zawiera parabenów.
Stosowanie: Oczyszczanie i Peeling: 1x nałożyć na nawilżoną skórę i delikatnie wmasować, następnie zmyć ciepłą wodą, omijać obszar wokół okolic oczu i ust. Maseczka: 2x w tygodniu nałożyć cienką warstwę na twarz, omijać przy tym obszar ust i oczu. pozwolić wchłonąć przez 5-10minut. następnie dokładnie zmyć wodą.
Kremowy peeling do skóry mieszanej Synergen.
Dostępność i cena: podobnie jak w produkcie wyżej.
Działanie: zwęża pory, wygładza cerę.
Skład: zawiera kwas owocowy, nie zawiera mydła.
Stosowanie: codziennie rano i wieczorem nałożyć na mokrą twarz i delikatnie rozetrzeć. omijać przy tym obszar wokół oczu i ust. następnie dokładnie zmyć.

Poniżej możecie zobaczyć jaka jest konsystencja powyższych produktów.
Pierwszy pomarańczowy zawiera małe drobinki peelingujące, w dodatku jest o zapachu mango i papai.
Drugi nie zawiera żadnych drobinek peelingujących, czysty o zapachu trawy cytrynowej i bambusu.
moja ocena
ze względu na dobrą konsystencję, łatwość rozprowadzania, zadowalające efekty daje 5/5 możliwych punktów.
Kryjący krem antybakteryjny Synergen.
Dostępność i cena: dostępny w sieci drogerii Rossmann, 8,99zł
Działanie: kryje niedoskonałości skóry nie zatykając porów, przeciwzapalny.
Stosowanie: codziennie rano po oczyszczeniu skóry nakładamy delikatnie na skórę twarzy, szyi i dekoltu (Nie nakładajcie tylko na samą twarz, bo później efekty źle nałożonego podkładu będą widoczne!)
poniżej widoczne są odcienie, ten jaśniejszy to 01 Vanilia, ten ciemniejszy 02 Beż.
moja opinia
odcień 01 idealnie komponuje się z moją jasną karnacją, szybko się wchłania, zero błyszczenia (nie polecam dla cery suchej), cera matowa przez cały dzień. daje ponownie 5/5.






8 komentarze

  1. żadnego nie miałam :p
    ale bardzo fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze nigdy o tej marce - czas wpaść do Rossmana :)
    Obserwujemy?
    Ja już dodałam :)
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna, tanie produkty, warte przetestowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam kosmetyków s Synergen i jestem w 100 % z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z tej firmy mam tylko krem do rąk, który mi się kończy, ale z pewnością kupię kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten peeling enzymatyczny mnie zaciekawił :) Obserwuje kochana :), miło będzie się zaprzyjaźnić bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam jeszcze kosmetyków tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. używałam już tylu kosmetyków, że ilości nie da się zliczyć wiec wypróbuję ten. ;) dzięki za post. ;)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)