NOT JUST SHOP

Cześć;-)
dziś Mikołajki, specjalnie na ten dzień i aż do świąt mój wygląd bloga będzie taki świąteczny, chciałam jeszcze dodać padający śnieg, ale nie działa mi :)
ostatnio nie mam czasu na blogowanie, bo mam obowiązki naukowe, m.in. kończenie pracy inżynierskiej, dodatkowo muszę zrobić jeszcze wersję papierową jednego referatu.
pracę dyplomową pisze z zakresu zagospodarowania przestrzennego i rekultywacji w woj. śląskim, założyłam ankietę (link ) byłabym wdzięczna jeśli udostępnicie link ankiety dalej, np. na swoim facebooku, blogu, gg, nk itp.
Na swoim mailu dostałam informację o nowym sklepie. Część dochodu ze sprzedaży przekazuje potrzebującym dzieciom. Czyż to nie szlachetna akcja, w dodatku przed świętami :-) Zapraszam na stronę sklepu, adres poniżej.

 W sklepie oferują koszulki, bluzy i inne produkty. Za każdy produkt sprzedany sporą część przekazują na biedne dzieci. Dzięki temu każdy ma możliwość niesienia pomocy, bez koniczność wydawania wielkich pieniędzy. Oto miejsce, gdzie małe gesty zyskują duże znaczenie.


 Wszystko to co przekażecie na pomoc dzieciom jest wykorzystywane do zakupu książek, lekarstw, żywności... a więc tego, co jest dzieciom potrzebne. Nie pobierają żadnych opłat, sklep NIE utrzymuje się z Waszych datków... wszystkie pieniądze zbierane na dzieci, trafiają właśnie do nich.


 Zaangażuj się! Zobacz jak możesz nam pomóc, co możesz zrobić aby jeszcze więcej dzieciaków otrzymało pomoc, co możesz zrobić dla nich i dla siebie aby poczuć wielką MOC !


 







5 komentarze

  1. Swietny pomysl z ta zmiana wygladu bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świątecznie jest, a jak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląd bloga ;) zapraszam: juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś wylosowana w Adwentowej niespodziance Więcej : http://tojainiktmnieniepodrobi.blogspot.com/2012/12/adwentowa-niespodzianka-przypomnienie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)