Jak dobrać cienie do koloru oczu?

Dziś znalazłam na zeberce.pl poradę jak dobierać cienie do koloru oczu, mam nadzieję, że wam się przyda ;-) Moje oczy mają kolor piwny, a wy jaki macie kolor oczu?

Oczy niebieskie:
kolory harmonijne - zielenie, żółcie, róże
kolory kontrastujące - brązy, czernie, fiolety
 kolor dopełniający (dający silny kontrast) - pomarańcz
Oczy zielone:
odcienie harmonijne - błękity, żółcie
kolory kontrastujące - czarny, fioletowy, miedziany, brązowy
 kolor dopełniający - czerwień
Oczy piwne:
odcienie harmonijne - brązy, brzoskwinie, korale
kolory kontrastujące - czernie, błękity, fiolety
 kolor dopełniający - niebieski 
Oczy brązowe
odcienie harmonijne - czerwień, pomarańcz
kolory kontrastujące - szary, czarny, zielony, purpurowy
kolor dopełniający - niebieski







Dla podkreślenia ładnej, opalonej skóry sięgnij po cienie w kolorze ochry, oliwki, w odcieniach brązu z delikatnym połyskiem. W tym wypadku kolor oczu nie jest, aż tak ważny. Jeżeli twoja tęczówka ma cętki wybierz kolor cieni właśnie w ich kolorze.

Blondynkom pasuje kolor morelowy, koralowy, ciemnoszary, złocisty brąz, śliwkowy
 Kolory dla brunetki to ciemna purpura, palona czerwień, czekoladowy, ceglasty, śliwkowy,czarny. Rudym pasują odcienie koralu, zieleni, błękitu i brązu.



5 komentarze

  1. Ja mam oczy zielone i kocham fioletowe cienie1

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś też zrobiłam taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żółty i błękit dla mnie? hymmm, muszę spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie uzywam cieni, akurat lubie takie kolorki ( mam piwne oczy)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie kolor oczu to za mało, żeby dobrać kolor cieni, ważna jest rownież oprawa oka i kolor skóry. Ja np. mam oczy niebieskie, ale cerę dosyć ciemna i w pomaranczach wyglądam okropnie.
    Zreszta kolor cienia czy kredki lubię dobierać do brania, a w moim codziennym makijażu raczej z nich nie korzystam, bo pierwsze skrzypce gra u mnie szminka:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)