Joanna Szczepaniak - Pamiętnik modowej blogerki [recenzja]

dziś będzie taki post jakiego jeszcze u mnie nie było :-)
Mianowicie porozmawiamy sobie o modzie, a w szczególności o blogach modowych i blogerkach mododwych.
Właśnie wczoraj skończyłam czytać książkę Joanny Szczepaniak (modowej blogerki). Książka nosi tytuł "Pamiętnik modowej blogerki". Ja miałam przyjemność czytać wersję elektroniczną, ale jeśli chcecie możecie zakupić wersję papierową.
Książka opowiada jak blogerka modowa może łatwo stać się ofiarą mody, w dosłownym znaczeniu tego słowa.
Książka potwierdza już moje wcześniejsze stwierdzenie, że mody nie można traktować poważnie, bo co sezon modne jest coś nowego (inne "must have").
Blog modowy może założyć osoba, która ma już swój styl i wie, że go nie zmieni pod wpływem jakiegoś impulsu.
Moda jest jedyną kobietą (zmienną co sezon), którą nie należy traktować poważnie. Należy mieć swój własny styl, i trochę bawić się modą.





 Gdzie i jak zakupić książkę? Odsyłam was na bloga Joanny Szczepaniak.

Czytał już ktoś tę książkę?



2 komentarze

  1. hej :)
    trafiłam tu z forum na MP i muszę przyznać, że przejrzałam odpowiednią ilość postów i stwierdzam, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej.
    mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i go zaobserwujesz ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie ja robiłam te kategorie, tylko osoba, która zajmuje się kodowaniem stron www. z tego co wiem, to bloger nie obsługuje takiego kodu html i trzeba go w prowadzić na inny serwer :c

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)