Get the look - Małgosia Kożuchowska

Hej ;-) dziś pora na stylizacje Małgorzaty Kożuchowskiej, jest ona drugą z ikon mody wśród celebrytów. A jak wy oceniacie jej styl? Najbardziej podoba mi się druga stylizacja, a to dlatego, że ja nie noszę sukienek i spódnic. W mojej szafie dominują spodnie ;-)

stylizacja 1

styl gwiazdy #6



stylizacja 2
styl gwiazdy #5


stylizacja 3
styl gwiazdy #4




W następnym tygodniu chce zrobić ranking najlepiej ubranych mężczyzn (z okazji dnia chłopaka), więc jak macie jakieś propozycje to piszcie pod postem.



5 komentarze

  1. loved the third look !Thanks so much for ur comment on my blog ! If u want we can follow each other on gfc n bloglovin. Let me know.
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię jej stylu ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza ostatnia stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. nom, w mojej szafie tez dominuja spodnie:D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)